Poznań --> Kolobrzeg (jaka trasa?)
Negatyw
2007-05-30 05:26:34 UTC
Hi
Na początku czerwca, wyruszamy do Kołobrzegu.

Mapa Polski 2007 - znalazła dwie trasy.

=== TRASA 1 (244km) - trasa najkrótsza
Czas koło 3h 54min

Poznań (178-)
Oborniki
Czarnków
Trzcianka
Wałcz (-178 ==> 163-)
Czaplinek
Połczyn Zdrój
Białogard
Karlino
Dygowo
Kołobrzeg (-163)

=== TRASA 2 (279,6km) - trasa najszybsza
Czas około 3h 15min

Poznań (11-)
Oborniki
Chodzież
Piła (trasa 11 jest obwodnicą Piły)
Szczecinek
Bobolice
Koszalin
Kolobrzeg (-11)

[W nawiasach - numery tras]

Z Waszego doświadczenia:
Która z tras jest lepsza i mniej zakorkowana? :)

Pozdro
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
----------------------
spp
2007-05-30 05:37:53 UTC
Post by Negatyw
[...]
Oczywiście, że ta :)
spp
Negatyw
2007-05-30 06:01:49 UTC
Post by spp
Oczywiście, że ta :)
Dzięki :) A jakość nawierzchni w miarę?
Rzekomo na Trasie 2 - robią się korki w Bobolicach. Jest tam radar.

Pozdro
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
----------------------
spp
2007-05-30 06:13:21 UTC
Post by Negatyw
Post by spp
Oczywiście, że ta :)
Dzięki :) A jakość nawierzchni w miarę?
Rzekomo na Trasie 2 - robią się korki w Bobolicach. Jest tam radar.
Drogi jakościowo porównywalne (no, może do Piły jest nieco szerzej), ale
ruch znacznie mniejszy.
No i te widoki (zwłaszcza między Czaplinkiem a Połczynem).

Poza tym, czy na urlop trzeba się spieszyć? :)
spp
Arek Margraf
2007-05-30 06:43:49 UTC
Post by Negatyw
=== TRASA 1 (244km) - trasa najkrótsza
Czas ko³o 3h 54min
Poznañ (178-)
Oborniki
Czarnków
Czasami lepiej wyjechac prze Szamotu³y do Czarnkowa (z Poznania zachodniego)
bior±c pod uwagê to co siê dzieje na Obornickiej. A jak z Poznania
wschodniego to zdecydowanie szybciej jedziesz prze Murowan± Go¶linê do
Obornik. A dalej oczywiscie na Czarnków. Trasa czasowo podobna do DK11 ale
pod ka¿dym wzglêdem duzo spokojniesza

A.
arek66
2007-05-30 07:46:20 UTC
Post by Negatyw
[...]
zdecydowanie ta, jechałem na długi weekend majowy. Spokojna trasa i
piękne widoki.
Pedro
2007-05-30 08:28:34 UTC
Drogi jako¶ciowo porównywalne (no, mo¿e do Pi³y jest nieco szerzej), ale
ruch znacznie mniejszy.
No i te widoki (zw³aszcza miêdzy Czaplinkiem a Po³czynem).
Jak kiedy¶ na tych zakrêtach trafi³em na jakiego¶ ciê¿arowego rupiecia to
chyba przez pó³ godziny siê za nim wlok³em do Po³czyna :( Co nie zmienia
faktu, ¿e i tak jest to du¿o lepszy wariant ni¿ jazda przez Pi³ê - Koszalin.

Pedro
kewkie
2007-05-30 12:09:55 UTC
Post by Negatyw
[...]
ten odcinek niedawno pokonywałem i cała droga była "czysta",
tzn. półtora godziny na spokojnie, czasem zero samochodów
na horyzoncie.

ps.
jest jeszcze alternatywa, choć pewnie w tym wypadku nie wchodzi
w grę ;)
PKP
1. osobowy - czas: 4:38 cena: 26 PLN
2. pospieszny - czas: 4:03 cena: 43 PLN

pierwszą opcję kilkakrotnie wypróbowywałem - czysty pociąg,
żadnego penera, tylko szelest gazet i książek
T0SIA
2007-05-30 19:11:49 UTC
Post by Negatyw
Poznań (178-)
Oborniki
Czarnków
Trzcianka
Wałcz (-178 ==> 163-)
Czaplinek
Połczyn Zdrój
Białogard
Karlino
Dygowo
Kołobrzeg (-163)
proponuje te:
jest bardzo malownicza od Walcza i mimo iz chyba dluzsza jedzie sie
szybciej bo nie ma tloku na drodze :-)
Pozdrawiam - T0SIA
Tatiana
2007-05-31 08:54:16 UTC
Dnia Wed, 30 May 2007 14:09:07 +0200, Waćpanna lub waćpan kewkie, w
Post by kewkie
[...]
Ja też chętnie tym osobowym, aczkolwiek 4:38 to akurat taki czas, żeby mi
się książka przed Białogardem skończyła ;/
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!
W objęciach ich możesz czuć się wielka, wielka..."
Sławomir Szyszło
2007-05-31 14:53:46 UTC
Post by Tatiana
Ja też chętnie tym osobowym, aczkolwiek 4:38 to akurat taki czas, żeby mi
się książka przed Białogardem skończyła ;/
Należy kupować więc książki o lepszym stosunku objętości do ceny. ;)
--
Sławomir Szyszło mailto:***@poczta.onet.pl
Tatiana
Sławomir Szyszło